KYLA!

Vädret idag har varit helt sjukt! Snorkallt och jävligt. Jag och E gick in till stan innan för att reklamera tider till internet. När vi gick hem så var det rena pesten. Jag frös som aldrig förr och kylan riktigt bet i kinderna och när man andades så var det skitjobbigt. Kändes som att lungorna frös till is. Eftersom näsan rann som värsta öppna kranen så var man ju så illa tvungen att andas genom munnen vlket gjorde att den torkade ut och blev som sandpapper. När jag kom hem ser jag att det är -15 ute. Jag satt och huttrade i typ en timme efter att jag kommit hem. Försökte att värma mig med kaffe, vilket inte gick så bra och nu (5 timmar senare) känner jag mig fortfarande frusen. Det är sån kyla att man fryser in på skelettet. Längtar bara till den varma sängen och krypa ner under täcket. Får ta en kopp varm mjölk så jag blir trött och krypa ner till Top Model.

128476-95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback