"Fan vad fet hon ser ut!"

Igår var det den omtalade Idol-finalen, äntligen!  Innan jag kommer det som jag egentligen tänkte skriva om så måste jag bara få säga att jag tyckte att det var väldigt jämt mellan Amanda och Marie om vem som skulle vinna, men som jag skrivit tidigare så tycker jag att Amanda är en bredare artist som kan sjunga så mycket olika saker än vad Marie kan. Hon har en jättefin röst, no doubt about it, men hon sjöng bara ballader igår. Varför då? Jo, för det är det hon kan. Det är hennes röst kommer fram som den ska. När hon sjunger snabbare låtar som är lite mer up-beat så kommer inte rösten fram på samma vis pga att i såna låtar handlar det inte om vem som kan hålla ut längst och vem som kan ta högst toner. Anyway, grattis Marie att du vann, det är du värd, men jag hade blivit gladare om Amanda vann. Bara det att jag röstade typ 12 gånger på henne igår säger en hel del..

Nu till det som jag egentligen skulle skriva om. Det var så himla komiskt igår när vi satt och kollade på Idol-finalen för när Marie kom ut i den andra låten så hade hon en sån klänning som inte alls var bra för henne. Hon såg så himla mycket större ut än vad hon egentligen är pga att den var skuren under bysten och färgen ska vi inte tala om. Lila?! Men seriöst! Det var inte en färg som var bra för henne. Hennes ass såg ju enorm ut, stackaren. Tyckte lite synd om henne för det är ju inte hon som klär sig utan någon stylist som de visat sin stil för och som sedan plockar ut en utstyrsel efter det. Men det är så himla komiskt för när Marie kom ut på scenen i den lila-färgade klänningen så kom alla kommentarer från tjejerna.
"Gud vad hennes ass är stor!"
"Men gud vad fet hon ser ut!"
"Hennes hår var inte fint sådär!"
Så himla typiskt tjejer att klaga på hur andra tjejer ser ut. (Sen att hennes ass verkligen såg större ut är en annan sak.) Den stackars killen som var med igår satt där helt tyst och brydde sig inte ett dugg om hur hon såg ut. Varför är det alltid så att tjejer ska klanka ner på andra tjejer? Har vi något behov av att bekräfta att andra ser sämre ut än vad vi själva gör? Har inte hört en enda kille som sagt: "Gud vad tjock han ser ut i den outfiten." Eller: "Men hur fan ser han ut i huvet? Så kan han ju inte ha håret!" Killar bara tar varandra som de är, medan vi tjejer mer än gärna klagar på andra och hur de ser ut, trots att de kan vara hur snygga som helst. Så hemskt egentligen. Fan vad tjejer kan vara elaka!

Kommentarer
Postat av: Sabina

hahah gud så sant så sant, men hennes ass var ju fan enorm! ja stackars christian ville bara att vi skulle hålla käften, apropå idolkvällen, fyfan vad vi garva sara hahah "elaka-elin" och MagRus hahahahah fyyy

2007-12-08 @ 22:50:21
Postat av: Sandra

Hahaha men hon har ju nåt att skylla på iaf. Jag ska också säga att jagär sjuk, att det är därför jag inte kan bli smal hahaha!

Postat av: sweetpea

Ja visst tjejer kan vara elaka mot andra tjejer. Men å andra sidan så gav vi Amanda mååååånga fina kommentarer så det är också värt att nämnas.

2007-12-15 @ 13:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback