Valborg

Idag var typ hela anstalten ledig, men då jag insåg i fredags att: "Fan min praktikrapport ska skickas in nästa vecka, SHIT!", så var jag tvungnen att ta mig dit i alla fall. Väl där sitter jag och pillar på rapporten och skriver ut den för att se vad som ska ändras, då ser jag till min förvåning att jag hade varit så flitig förra veckan, att den var i princip klar. Här går det minsann i 190. Då jag redan var där så kunde jag ju stanna till lunch som det ändå var tänkt. Det visade sig bli en ganska trevlig dag där ändå, inte så mycket folk, men det gillar jag. 
Nu är det sista veckan på praktiken, 15 veckor har snart gått. Helt sjukt. Kommer ihåg första dagarna på praktiken när man inte kände en käft, mer än mamma (LOL), och tyckte att det sög pga att man inte kände någon. Nu vill jag fan inte lämna stället. Trivs såå bra med folket och jobbet i sig. Har ju fått en del timmar i maj, innan mitt kommande 2 månaders vikariat i sommar, så jag lär ju inte springa ner stället nu på ett tag direkt. 

Ikväll bär det av till Arlöv, och hem till Emma. Dock blir det en nykter kväll för Sara, då helgen visade sig bli föör bra + att det blir fest i helgen med. Sen har det en stor inverkan att mamma fyller år i morgon också, så jag vill inte komma ner bakis. "Grattis mamma! Jag går bara och lägger mig och nyktrar till en stund, be right back." Nej tack, klarar mig utan det.  Sen känns valborg lite passé nu för tiden också, det var som roligast när man var runt 15, men nu känns det som det kvittar. Jag hade hellre legat hemma och myst i soffan framför en bra film. Men men, har man lovat en sak så får man ju slutföra det. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen till de gamlas klubb ;) Den man inte firar valborg alltså haha!... Vår After Work blev galet vild. Det hade hånglats o grejats hahaha.. Vafan!!! Jenny hade sovsällskap av min mentor *asg* Idag har jag bunkrat inför helgen. E det nåt jag glömt får jag väl skicka ner dig på söndag morgon o fixa det ;) haha!!... fast FAN jag har ju glömt färga ögonfransarna.. Helvete!! Jaha då får jag väl sluta ordbajsa nu då. Ha det bäst, ses på lördag. Pöss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback