Tråkig måndag

Gick upp vid tio-tiden i morse och skulle börja plugga på mina instuderingsfrågor. Gick sådär att komma igång, men när jag väl satte mig så gick det fan fort tyckte jag. Har äntligen fått in dagens dos av frågor och är helt slut i skallen. Får antagligen komma tillbaka till vissa av dem senare för att se att de verkligen sitter där de ska.
I morgon har vi våran redovisning av vårat grupparbete om schizofreni. Vi har gjort världens coolaste film i stället för att stå där framme och prata (HATAR). Skickade filmen till systern min men har inte fått någon respons på den. Det värsta med film så där är att få se och framför allt HÖRA sig själv =/ Varför är det så att man låter så konstigt? USCH! Låter man verkligen så där? Det måste man ju eftersom alla de andra som är med låter precis som vanligt. Hjälp! Aja, bara att acceptera, får sitta och blunda och hålla för öronen i morgon i salen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback