Söndag, söndag

Vaknade vid tjugo i 11 i morse (trodde jag). Kände ångesten komma krypande inom mig med vetskapen om att jag borde sätta mig och plugga till tentan. I stället sätter jag på tv:n, och vad ser jag? Jo! 3:an visar Svanprinsessan =) Överlycklig blev jag då jag älskar tecknade filmer!
Kliver upp och sätter igång datorn och käkar frukost framför tv:n. Sätter mig och ska börja med instueringsfrågorna när jag helt plötsligt får se att 5:an visar Barbie som tiggarflickan och prinsessa!!! Så blev det med dom frågorna. Slänger mig genast framför tv:n, överlycklig över att de en tråkig söndag visar 2 (!) tecknade filmer =) Kan det bli bättre?? E ringer mitt i filmen och frågar om jag ställt tillbaka klockan.. Nej, inte trodde jag att det var idag! Trodde det var typ nästa helg. Jag blev skitglad och hade inte längre lika stor ångest för at jag inte hade börjat plugga kl. 13 (nya tiden).
Efter det sätter jag mig till slut framför datorn och börjar göra de sista 26 frågorna.. Tog lite tid, men med hjälp från både C och E så blev dom till slut klara *pustar ut*. Så nu ska jag bara njuta resten av kvällen över denna trevliga söndag. Har ju 4 dagar på mig att plugga på tentan nu så det ska nog gå bra. (Hoppas det iaf.)
På fredag är det en vecka tills mamma och HAN kommer. Ska bli sååå kul att äntligen få träffa mamma igen efter så lång tid!
På onsdag är det BARA en månad kvar tills mina änglar kommer hit och hälsar på =) GUD som jag längtar! Saknar er alla sååååååååå mycket!


Kommentarer
Postat av: Milla

AH. Jag önskar att jag också kunnat följa med upp och hälsa på dig, Hoppas att vinden vänt nästa månad pch pengarna börjar rulla in ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback