Lördagkväll

Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde ikväll, helt sjukt. Satt ute hos E och åt varma mackor, drack te och snackade en himla massa skit. Vi kom in på gamla minnen från skolan och de som var retade i klassen typ. E berättade att det var en kille i hennes klass i 1:an på lågstadiet som alltid satt och grejade i hans bänk (de hade sån bänk som man lyfter på locket för att öppna, i trä). En dag hade han suttit där med huvudet nere i bänken och E gick förbi och smällde ner locket i skallen på honom. Haha! Han var tydligen "klassens nörd" och kallades "Böl-Mange" för att han bölade hela tiden. Haha! Så elakt egentligen, men GUD vad roligt det var när hon berättade det. En annan sak var med samma person och han hette Magnus men kunde inta stava sitt namn så han stavade det "Magrus" =) Haha! Skapligt roligt när man är övertrött och allmänt seg och så berättar någon en sån sak.
Var en helt underbar kväll där ute. Skitmysigt att bara sitta och ta det lugnt. Kom hem vid en ganska skaplig tid med, inte alls så sent som jag trodde. Tack och lov att D var med, annars hade jag nog stannat längre..
Kände mig som Bambi på hal is när jag gick hem från bussen, snorhalt ute ju. Och inte kan de sanda här ute med. Får panik så fort man går utanför dörren. Snart kommer jag att dratta omkull, bara en tidsfråga om när det kommer att hända.

Nej nu kallar sängen. Nighty night

image104


Kommentarer
Postat av: krisz

whats up med förkortningarna? e är vär Erotika? ;) skriv gärna namnen på människorna. puss

2006-10-29 @ 11:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback