Lördag igen

Har suttit med alla dessa instuderingsfrågor hela morgonen =/ Allmänt deprimerande en lördag. Känner mig som att jag inte har något liv. Tack och lov så har jag bara 26 stycken kvar (har gjort 39) så jag känner mig lite duktig iaf.
Ikväll ska jag antagligen laga mat ihop med klasskamraterna, om vi kan komma överens om något att laga vill säga. En tycker inte om det, en vill inte ha det, och så håller det på. Orka! Bara ta något. Orka taja om det hela dagen.
Helt underbart väder idag. Snön ligger kritvit på marken, solen lyser ner på den glittarnde snön och det kommer lite småflingor ringlande ner från den fina himlen. Nu är det vinter allihopa i Norrland! så mycket gladare man blir bara vädret är bra, helt sjukt =)
Nej, här blir ingenting gjort. Dags att återgå till plugget, bara 6 dagar kvar till tentan nu, bäst att rappa på.

Ta da!

128476-102

Kommentarer
Postat av: Sandra

By the way, ORKA skotta snö!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback