What a night

Första dagen som jag jobbade på riktigt idag. Var helt okej. Var dock på väg att flera gånger säga att jag ringde från mitt gamla jobb (Telitel) =/ Måste vänja mig vid att säga att jag ringer från Vattenfall. Men det klingar inte lika bra som Telitel =) Sålde ingenting idag, men vad fan. Första gången ju. Kan typ INGENTING om bredband så man känner sig lite lost. Fick dock en hel del lovande återuppringnngar så vi kan ju hoppas att det blir någonting med dem när jag ringer nästa gång. Hade sån dålig motivation sista halvtimmen så jag slängde iväg ett mail till hela laget. Skrev typ "Det går segt idag. Kom igen nu, bara 6 stycken kvar på alla oss. Vi klarar det! Come on, come on. WE ROCK!" Nånting sånt. Fick beröm av teamledaren iaf att jag hade bra inställning =) YEY!
Christian hade med sig täcke och kudde som jag skulle låna av Erika, men tror ni inte att yrpannan glömmer det på jobbet? Helt lost fan. Kommer på det när jag sitter på bussen, nästan helt hemma. Ringde Jon i ren iver och ursäktar mig säkert tusen ggr, varpå han säger att jag kan hämta det i morgon mellan 8-13 då han är på jobbet. KUL! Jag som hade planerat att vara hemma och städa hela dagen och dona lite innan flickorna kommer.. Aja.. Får ta att gå upp i ottan i stället, inte mer med det.
Fick åka en hållplats längre då busschauffören var en aning yr och glömde stanna.. KUL!  Var fan livrädd när man gick genom "skogen". USCH! Det illade jag inte. Plus att jag höll på att halka hela tiden, men jag kom hem hel iaf, det var ju tur det.
So long kära blogg, hörs på måndagkväll =) Ta ta!

Dagens smicker: "Jag gillar din inställning Sara!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback