Våt strandäng

Idag var vi ute på Frösön hela dagen (i princip) för att vi skulle fira Erikas försenade födelsedag. Vi (eller ja, Erkan) bakade en chokladtårta med grädde och banan och smält blockchoklad på toppen. Huuuuur gott som helst. Skitbra gjort Erkan!! Erika kom dit, såg överraskad ut, vi sjöng (så gott det gick) och sedan var det presentdags. Hon fick ett par trosor, två tekoppar, en äggdelare och en sorts massage leksak.. Ingen dildo, men man kunde använda den lite varstans inte enbart på de intima områdena haha!
Efter detta var det dags för Trivial Pursuit. Jag och Elin var i ett lag och det gick hur bra som helst. Vi fick tre tårtbitar innan vi slutade (vi var bäst) så man kan säga att vi vann! Looser Christian =)
Sedan beställde vi pizza, jag och Christian delade på en mexikansk pizza, den var faktiskt helt okej. Lite stark kanske men annars okej.
Efter detta var det finally dags för Idol. Fan vad Markus är bra! Shit. När han sjöng den sista låten, Everybody hurts, var jag fan nära att börja böla. Erik var också bra helt klart, men jag gillar inte hans röst =/ Han låter så barnslig. Felicia gillade jag idag. Men Johan skulle ju åkt ut för LÄNGE sen. Vad gör han kvar i den där tävlingen? Herregud!
Fattar jag inte hur fan Felicia kunde åka ut!!!! Hur fan röstar folk?? Okej, jag har egentligen inget att säga till om för jag röstar inte ens, men allvarligt? Det är ju fan skandal! Hör inte folk hur falskt det är när han sjunger? Jag LOVAR att han vann röster på att han bölade efter hans brorsas hälsning till honom, LOVAR! ÅH! Får panik på den där barnungen. Ser honom som det pga att han aldrig tar till sig vad juryn säger till honom. Det stämmer ju! De är inte elaka mot honom, det är rena rama sanningen för fan!
Sluta känna sympati för Mes-Johan och ta ut honom nästa gång. Vet inte vad jag tar mig till om han är kvar i finalen alltså. Det får inte bli så. Snälla gode Gud, hjälp oss ifrån detta öde.
Jävla våta starndäng!!!!

Dagens nöje: Idol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback