Utgång

Idag blir det utgång med klasskamraterna. Sitter här hemma just nu och försöker att komma i rätt stämning. Just nu är det "Rullar fram" som är igång. Har sjuka minnen till den låten. Kommer aldrig att glömma filmen från Bulgarien förra sommaren. Sara ska kanske satsa på sångkarriär hahahahahaha! Sinnessjukt fan! Slutar aldrig heller, men det är ju ingen nyhet..
Saknar mina flickor sjukt mycket just nu! Ska bli så underbart när ni kommer! Festa som fan ihop, det ar ju EVIGHETER sen sist fan! 3 månader sen jag träffade Lina och 5 månader sen jag träffade Mia! Shiiiiiit! Aja, vi tar igen får förlorade tid den helgen flickor!
Har varit ganska flitig idag. Gjorde rent golvbrunnen i duschen =/ Det var inte alltför trevligt kan jag tala om men det behövdes! I och med att dom inte städar rent efter sommargästerna på det här stället så var den ju inte rengjord sen jag gjorde det i juni så ni kan ju tänka er hur den såg ut.. Sen dammsugade jag med så nu ska det väl vara hyfsat rent ett tag iaf. Lär väl behöva städa en gång till innan torsdag när mamma och Derrek kommer. Men men.. That's life.
Nej, nu ska jag ta och göra mig i ordning och ta en fördrink innan jag ska iväg, Whisky och cola.
Bye bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback