Typiskt!!

Kom hem vid 12-tiden idag efter att ha suttit i Biblioteket på en obligatorisk litteratursökning inför en uppgift om artiklar vi ska granska. Det har ju varit töväder ett tag nu så snön som legat på taken har glidit nerpå marken. När jag kom hem så var det så mycket snö framör dörren att jag kände att jag var tvungen att skotta undan lite för att ens komma in på ett normalt sett. Sagt och gjort. Jag tar fram skyffeln för att börja skotta och märker då att snön är ASTUNG pga att det är blötsnö. Jag tar ett par tag tills jag känner i ryggen att jag inte kan mer. Har haft problem med ryggen tidigare och nu kom det tillbaka. Har legat resten av dagen i sängen och tagit några tabletter i hopp om att det ska bli bättre. Ska tvätta om mindre än en timme och sedan ska jag hem till C och titta på film. Ska sova hos E inatt eftersom vi är lediga imorron. Känner mig som en gammal pensionär med ryggproblem, bara det att jag är 20! Kul att ha ryggproblem vid 20 års åldern =/ Aja, bara att bita ihop och acceptera. Att jag aldrig lär mig! Det kan väl vem som helst räkna ut att det skulle göra att min rygg fuckade sig?! ÅHHHHH! Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback