Tvättdag

Slappdag #1 har det varit idag. Har inte gjort mycket. Läste 3 kapitel i morse, se hade jag tvättid i 2 timmar, annars nada! Snacka om no life!!
Ska träffa Elin i stan i morgon, ska handla present till Erika. Måste komma på något bra bara. Då får jag iaf en anledning att gå utanför dörren. Haha! Hur sjukt låter inte det då? Haha!
Utgång på lördag. Får se vilka vi får med oss. Antar att vi skulle vara hemma hos Sara 13 den här gången, mysigt!! Aje skulle också med, får se om Christian hänger med också. Hade varit kul att få med sig grabbarna för en gång skull, men de bangar väl ur i sista sekund I guess.
Läste på atonbladet innan om en man som hade blivit frisläppt efter att han hade smygfilmat sin granne genom fönstret när hon gick naken.. FRESH! Vilka typer det finns, man slutar aldrig att förvånas. Det som retar mig mest är att han släpps fri! Hur sjukt är inte det? Ska man få komma undan med vad som helst nu för tiden eller vad är detta för samhälle vi lever i? Okej, rättssystemet är sjukt redan som det är enligt min mening, men detta var ju bara FÖR mycket.

Dagens skratt: http://www.jonasblanck.com/skane/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback