Trist..

Är så sjukt trött idag. Trött och hängig. Vet inte vad det har tagit åt mig. Kom hem från Ellen innan och la mig i sängen för att kolla OC. Höll på att somna i pausen, men eftersom det var så bra idag så var jag tvungen att se det efter pausen, annars hade jag fan fortsatt sova. Har en konstig känsla i kroppen. Vet inte vad det är eller var den kommer ifrån =/ Ska ta en huvudvärkstablett och hoppas på att det går över för detta var inte roligt...
Var på anställningsintervju idag på Tradimus här i stan. Ska tillbaka dit på måndag på utbildning klockan 16.30. Fick i uppdrag att sitta på Vattenfall och sälja bredband och telefoni (!). Jag som lovade mig själv att aldrig sitta och sälja telefoni igen!!! Haha! Så gick det med det löftet.. Aja, det är cash iaf och det är vekligen välkommet nu kan jag lova! Är urfattig!! Har inte ett enda öre kvar. Tack och lov har man handlat hem det man behöver men ändå. Hade ju varit skönt att veta att det fanns något extra över, men nej. Så är livet som student. Borde vara van vid det här laget..

Dagens låt: Akon - Lonely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback