Tråkig söndag

Är: Ung och fattig student.
Ger intryck av att vara: Generös och trevlig.
Mår: Beror på, men just nu: inte bra.
Ska: Titta på Titanic om en liten liten stund.
Har: Tittat på tv hela dagen.
Bör: Städa och plugga.
Kan: Mycket, men just nu så är jag segast i sta.n
Blir glad av: Vänners och familjens kärlek.
Har: Ont i kroppen och ögat =(
Vill ha: Familj, hus, ett bra jobb samt bli LYCKLIG.
Skulle vilja: Vara ekonomiskt oberoende.
Tycker om att: Mysa med vänner, träffa familjen, festa, titta på en bra film, lyssna på musik.
Drömmer om: Att hitta min soulmate.
Längtar till: JUL! Syrran kommer ju hit och det ska bli såååååååååå mysigt .
Fasar inför: Döden..
Har ett brinnande intresse för: Musik.
Bryr mig om: Vänner och familjen of course.
Trivs med: Mina vänner och min familj.
Känner obehag inför: Spindlar, ormar.. bland annat.
Planerar att: Ta tag i mitt liv och göra ngt vettigt.
Bor i: En PYTTELITEN lägenhet på 25 kvm i ÖStersund.
Skulle vilja bo i: Ett stort fint hus med en stor trädgård.
Klär mig gärna i: Gillar att klä upp mig.
Äter gärna: God mat.. Kött, grönsaker, en god sallad..
Dricker gärna: Fun light (just nu är det Lemon Lime som gäller).
Tränar: Nej, jag gjorde innan jag kom hit.. Ska nog gå dit i veckan och prata med dem.
Tittar ofta på: Tv.
Lyssnar ofta på: Allt möjligt, beror på humör. Men just nu är det mycket Lars Winnerbäck, Elin Sigvardsson och Lisa Ekdahl.
Läser: Nyheter, skvaller (på nätet då, för snål för att köpa tidningar) samt en bra bok. Just nu blir det dock en hel del studentlitteratur.
Prenumererar på: Socionomen och Akademikern.. =/

Idag: Har jag varit bakis och kollat på tv hela dagen (bland annat barnprogram).
Imorgon: Ska jag till skolan, ändra tvättid, plugga och kanske städa.
Igår: Var vi ute igen och det var skitroligt! What a night!!
Nu: Sitter jag och gäspar och väntar på en viss person på msn.
Vill se: En bra film med någon jag tycker om.
Vill göra: En hel del.. Resa utomlands bland annat.
Glad över: Att jag har så underbara vänner och en syster som är amazing.
Arg på: Vädret.
Stolt över: Många/mycket.. Framför allt att jag har lyckats ta mig dit jag är idag och att jag klarar mig.
Rädd för: Döden, spindlar och ormar.
Nyfiken på: Allting jag ännu inte har gjort.
Lycka: Är för mig att vara omgiven av personer som bryr sig om en.
Sorg: Kan definieras på många olika sätt.
Älskar: Mina vänner, familjen.
Hatar: Männsikor som är oärliga och ser ner på andra som inte är "lika bra" som dem. USCH!
Äter: Nej inte just nu.. Men åt makaroner och köttfärssås.
Sover: Inte så vidare länge. Ställer för det mesta klockan på 10.
Dansar: Så fort jag får möjlighet, dvs. nör vi är ute på krogen.
Lever: Ensam.


VAD FÅR DINA ARMHÅR ATT RESA SIG?
Det som är läskigt eller andra saker som berör migpå ett eller annat sätt.


VILKEN HISTORISK PERSON IDENTIFIERAR DU DIG MEST MED?
No idea.. Har ingen sådan "idol".


VILKEN SIDA TYCKER DU BÄST OM HOS DIG SJÄLV?
Att jag är generös och omtänksam.


...OCH VILKEN TYCKER DU MINST OM?
Att jag är osäker på mig själv.


VILKET VAR DITT FÖRSTA JOBB?
Dagis - sommarjobb. Telefonförsäljare - deltid.


DITT LIV HAR HITTILLS VARIT...?

Amazing.

VILKEN ÄR DIN STÖRSTA PRESTATION?
Att jag är den jag är och att jag är där jag är.


VEM ÄR DIN STÖRSTE FIKTIVE HJÄLTE?
Min pappa. Trots att han har det jobbigt och svårt så kämpar han och håller humöret uppe.


VILKET ÄR DITT MOTTO?
Har inget...


VAD HAR DU PÅ NATTDUKSBORDET?
Har inget nattduksbord.


VAD VILLE DU BLI NÄR DU VAR LITEN?
Polis.


VILKEN ÄR DEN STÖRSTA PASSIONEN I DITT LIV?
Vännerna och syrran.


VAD ÄR DET ABSOLUT DUMMASTE DU GJORT?
OJ! Jag har gjort mycket. Skulle ta hela dagen att rabbla upp. De ena är värre än det andra.


VILKEN ÄR DIN STÖRSTA EXTRAVAGANS?
Det betyder vad????


NÄR TVIVLAR DU?
När jag är osäker på mig själv.


NÄR KÄNNER DU DIG STOLT?
När jag tänker på var jag är idag.


VILKEN SKIVA ÄR MEST NÖTT I DIN SAMLING?
Lyssnar inte på skivor mer. Men hemma är det nog mina Hanson-plattor faktiskt.


VAD GÖR DIG FLY FÖRBANNAD?
När någon jag bryr mig om blivit sårad av någon/något.


VILKET DRAG FÖRAKTAR DU HOS ANDRA?
Oärlighet främst av allt.


VAD INSPIRERAR DIG?
Mitt livsmål.


OM DU SKULLE ÅTERFÖDAS SOM EN SAK, VAD SKULLE DET VARA?
Ett spel. Det medför gemenskap och ofta skratt.


VILKEN ÄR DIN HEMLIGA LAST?
Hmm.. Jag vet inte =/ Lättare för andra att säga I guess.


VEM VINNER HERRALLSVENSKAN I FOTBOLL?
Ja det är ju redan avgjort, men jag håller ju på MFF, så jag hoppas att de vinner nästa år.


VEM LEVANDE I LIVET ÄR DIN FRÄMSTA FÖREBILD?
Min pappa. Som sagt: Fast att han har det jobbigt och svårt, och det mesta går emot honom, så kämpar han på och håller humöret uppe.

OM DU VORE GUD FÖR EN DAG, VAD SKULLE DU ÄNDRA PÅ FÖRST?
Den oämställdhet som finns mellan länder och inom länder.


OM DU SKULLE TVINGAS VÄLJA EN NY KARRIÄR, VILKEN SKULLE DET DÅ VARA?
Har ingen just nu, men det skulle väl isf bli polis, som jag alltid velat bli men inte får.


VAD SKRÄMMER DIG MEST?
Att jag en dag kommer att gå bort..


VILKET ÄR DITT KÄRASTE MINNE?
Den enda gången jag hittills har varit riktigt kär.


VILKET ORD ELLER UTTRYCK ANVÄNDER DU OFTAST?
Svärord, tyvärr.

VILKEN ÄR DIN MEST ÄLSKADE SAK?
Mobilen oh datorn - utan dem skulle jag inte kunna hålla kontakten med alla mina vönner och min familj.


NÄR BLEV DU ILLA BEHANDLAD SENAST?
Den enda gången jag har varit riktigt kär.


NÄR DU BLIR RIKTIGT SUGEN PÅ NÅGOT, VAD VILL DU HA DÅ?
Beror på vad jag blir sugen på så klart, det varierar ju.


VAD TROR DU ÄR DET FÖRSTA ANDRA LÄGGER MÄRKE TILL NÄR DE TRÄFFAR DIG FÖRSTA GÅNGEN?
Glad, trevlig, social, rolig och generös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback