TM-säljare igen...

Idag var det dags för utildningen på Tradimus. Det gick väl bra, svårt att säga egentligen eftersom det som sagt bara var en utbildning. Jag kan ju säga som så här att jag fick upp en del ganska dåliga minnen från min tidigare erfarenhet som TM-säljare =/ Inget höjdarjobb men det är ju pengar. Alla som man pratade med idag sa att det var ett ganska enkelt uppdrag som vi ska sitta på. Jo visst, allt är ju enkelt så länge man har den förmågan att övertala folk att köpa saker, så är det ju. Känner på mig att det inte kommer att gå något vidare, men var det något som jag lärde mig när jag jobbade som det sist så var det att inte tänka negativt, men jag måste ju samtidigt vara ärlig. Men jag får ge det en chans för att sedan se vad som händer. Testar man inte så vet man ju inte om det skulle gått eller inte. Detta kanske passar mig bättre än det förra gjorde, who knows? Ska börja sälja i morgon så vi får se hur det går, första dagen är alltid drygast, men jag får göra det bästa av situationen helt enkelt.
Det som är mest drygt är att jag inte får en så stor lön nästa månad =/ Kommer bara jobba max 4 dagar resten av månaden och det blir ju ingen höjdarlön eftersom man drar av skatt också. Men men.. Alla pengar är välkomna, eftersom jag hade sett fel på lönespecen från Mark Twain.. TYPISKT! Har en del julklappar att inhandla också. Skulle egentligen ha köpt julklapp till syrran i helgen, men Sandra och jag gick inte på stan på det viset, vi var bara och käkade sen åkte vi hem. Så jag får ta det den här helgen i stället, ska på stan på lördag med flickorna innan vi ska festa. Ska bli sjukt roligt nästa helg =) Riktigt party! Me like =)

Dagens låt: Lili & Sussie - What's the colour of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback