Tisdag

Satt hela dagen med vårat paper som vi ska skriva om en vetenskaplig artikel. Damn vad svårt det är. För det första är den på engelska (och det är ingen lätt engelska) och för det andra så fattar man ingenting av vad de vill ha ut av frågorna som vi ska besvara. HJÄLP! Hur ska detta gå liksom? MÅSTE bli klar innan fredag, annars kommer jag inte att lämna in den i tid, iom att jag inte kommer ha tid att sitta i helgen. HELP ME!
Sedan var det dags för att gå till Tradimus igen och få sista biten av utbildingen. Tog aslång tid pga av chefen är så jävla skön och snackar om allt annat. Helt sjukt. Kommer säkert att trovas asbra med det där gänget. Kom ju in lagom i tid med, snart dags för julfest. 20 spänn för mat och en dryck =) ASNAJS! Ska kolla om det är någon man känner som ska dit, kan vara ganska skönt om man känner någon liten stackare i alla fall.
Har äntligen planerat nyår. Kan inte säga mer då det kan komma in en del personer som inte ska läsa det, men jag kan säga som så att det kommer bli SJUKT roligt! Sara kommer vara ganska trött dock, men det ordnar sig alltid. Finns ju säng som en liten fågel sa till mig precis =)
Snart dags att festa igen då! Ska fira Mia på fredag, sen blir det utgång på lördagen med Christian och "fagteam" som de kallas. Kan nog bli sköj. Längtar till att träffa mina flickor om inget annat =)

Dagens impuls: Nyårsplanerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback