Tisdag kväll

Jaha, då sitter man här då. Har inte gjort så vidare mkt idag. Var hos Christian innan idag och fixade grupparbetet till seminariet på torsdag. Gick lättare när vi gjorde det ihop. Lagade mat ihop innan han skulle åka iväg till jobbet. Fick stressa som fan då vi (jag) var ute i sista minuten med att sätta på potatisen.. Sorry! Det var ju därför vi missade bussen, men visst blev det gott?
Kom hem och tvättade. Hade tvättid mellan 18-20. Inte så vidare kul, men skönt att ha rena kläder nu iaf =) Blev dock av med ett par trosor =/ Känns lite creepy om jag ska vara ärlig, med tanke på att det smyger runt en skum typ här ute och kollar in genom fönstren.. Nej, det är nog inte så farligt, glömde bara att kolla igenom hela tvättmaskinen så de åkte nog med personens tvätt som var efter mig haha! Lite lagom roligt om det var en kille =) Ska kolla i morgon eller nåt om de ligger i "Kvarglömt" kartongen.. Har jag tur så.. De var ju inte så dyra så det är ju bara att köpa nya =)
Hade så tråkigt innan så jag satt och kollade recept på arlas hemsida. Gud vad mycket gott det fanns att välja på! Hittade en massa recept som jag ska testa. Inget krångligt heller, me like! Hatar att stå vid spisen när man lagar mat åt enbart sig själv. Det ska gå snabbt och lätt, inget krångel inte.
På fredag kommer Sandra hit. Ska gå på stan typ hela eftermiddagen på stan sen blir det väl Idol på kvällen I guess, eller rättare sagt: I hope! Ska kolla med Frösö-folket om de har lust att komma hit, annars ses vi ju på lördag på sexpartyt =) Blir antagligen utgång igen. Kommer bli tre helger på rad nu, fyra om vi går ut tentahelgen med.. Herregud! Hur ska lilla jag klara av detta? Får bli en lugn helg nu till helgen och släppa loss nästa i stället när mina änglar kommer hit. Det ska bli mysigt med sällskap måste jag säga. Det var ju förvisso inte så länge sen mamma var här då, men man blir bortskämd. Vill inte vara ensam så mycket som man är. Men men, inget att göra åt saken.
Har kommit in i värsta julstämningen nu så jag vill bara julpynta en massa och skicka iväg julkorten. Men jag måste ju erkänna att det är lite tidigt, men vad fan. Älskar att gå in i en inredningsaffär och kolla på allt julpynt som finns, man vill ju köpa allt! Synd bara att en tomte ska vara så satans dyr! det har ju för fan ite jag råd med. Likaså en gran! Hur ska jag kunna hitta en liten gran om bara en tomte kostar 100 spänn! SHIT! Nåja, det blir väl en vända ut till Rusta efter tentan för att se om man hitta något skojigt där ute =)

Dagens låt: nelly Furtado - All good things (come to an end)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hörru du! Tänk på din hälsa... Lita på en gammal belevad slyna som din syster och tänk på att spriten förgör en totalt haha!! Jobbade hela helgen som var och tog det bara lugnt. Så jävla nice så du anar inte! Denna helgen blir det också lugnt, Harrys på lördag kväll.
Sen har jag ju kommit in i ett träningsstimm och det känns så jävla skönt!! Springer och tränar styrka på jobbet. Känns helt fantastiskt! Hade glömt att jag fan har ARMMUSKLER! hahaha!!!! Så målet är ju att bli lite fit igen *s* Man kan ju iaf hoppas :) Kan man träna på badhuset som ligger vid dig? Annars kanske vi kan simma nån dag i jul? Det är ju rätt skönt! Och jobbigt!!

*PUSS*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback