Snart tenta

Idag har jag endast suttit hemma och pluggat. Drygt som fan, men jag måste ju klara tentan. Har äntligen fattat hur vissa teorier hänger ihop och vilka gubbar och begrepp som är inom vilken teori =) C skickade de gamla tentorna till mig häromdagn + facit så jag gjorde dessa igår. Den ena gick skitbra och jag kände att det var hur enkelt som helst, medan den andra gick rakt åt helvete.. Int mycket som stämde på den tentan inte. Men men, får ju hoppas att det går bra i morgon iaf. Det är ju det som gäller.
Längtar sååå tills i morgon när man kan ut ur salen och bara lägga den här kursen bakom sig (förhoppningsvis). Ska hem hit efteråt och fika lite eftersom att tentan sker på Folkets hus (don't know why, men okej) och snacka lite. Antagligen lär väl alla jämföra vad de har svarat på frågorna osv men men. På lördag blir det utgång och då jävlar ska Sara släppa loss. Har inte kunnat festa på ett tag nu och jag känner hur behovet stiger inom mig. Måste få dansa och släppa loss lite, finns inget skönare.
Nej, ska försöka nöta in teorierna lite till, sen blir det sängen för min del.
So long

Kommentarer
Postat av: Sandra

LYCKA TILL GUMMAN!!!!!!!!!!!!! Ska på jobbintervju hos polisen på torsdag!! :D
PuSS!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback