Snart så

Var på stan idag och handlade present till Erika. Kan inte skriva vad det blev dock eftersom hon kanske läser här, inte så smart.. Haha!
Hade Ellen ikväll igen. Idag var det det efterlängtade temat "Ung och kåt". Som de har längtat de små liven. De hade huuuur mykt frågor som helst. Man glömmer fan att de bara är 14 år gamla. En annan visste ju inte hller så mycket vid den åldern, kan jag ju inte påstå direkt. De har ju kloka meningar och tankar om allting, klokare än vad jag var vid den åldern iaf. Bara två gånger kvar nu innan "avslutningen". Kommer sakna dem juh =( Kommer kännas skitkonstigt att inte gå dit på onsdagkvällarna i fortsättningen. Men men.. Man vänjer sig väl vid det med, som allt annat här i livet.
Mår inget vidare nu heller. Har skitont i magen och mår illa. Får se hur det blir med skolan i morgon, börjar ju 8 så det tar emot lite måste jag säga. Men vi får se hur jag mår, kommer inte att gå dit om jag mår så här, den saken är ju klar.
Inhandlade ett nytt linne och smycken till på lördag idag. Hur knäpp är man inte? Handlar nya kläder till varje utgång. Haha! Aja, fint var det i alla fall =) Kommer att få sååååå kul (hoppas jag iaf).
Nästa helg kommer Sandra (norrköping) hit och på lördagen ska vi ha ett sexparty ute på Frösön. Sjukt kul fan! En tjej från lustjakt.se som kommer hit och demonstrerar lite om deras olika produkter.
Helgen efter det kommer flikkorna hit. (ÄNTLIGEN!!!!) Saknar de små liven något otroligt!! Ska bli fest hela helgen. Igen, men vad gör man inte för vännerna?
Nej, snart time för sängen känner jag. Kanske ska ta och läsa lite innan? Nej, det var ingen bra idé haha! 
Fick förresten G på tentan =) Klarade den, så jag kan inte klaga. Kommer jag till skolan i morgon så kan jag hämta den. Måste fan se vad jag hade fel och inte *nyfiken*

128476-11

Dagens låt: Elin Sigvardsson - Berätta för mig (Vem du är)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad fint det var!!! Såg du min krönika på punktse eller?? Så sjukt HAHAHH.... Trodde ju aldrig den skulle komma med, den e inte ens särskilt bra *fniss*

Love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback