Seven

Var hos Erika vid sextiden igår. Bytte om där innan folket kom. De började droppa in vid halv sju och då blev det dags för oss att beställa pizza och kebab innan drickandet började. Alla vet ju att man inte ska dricka på tom mage. Efter maten var det dags för att spela ett spel som Dana hade med sig. Våghalsen hette det och det är nästan som Sanning eller Konsekvens fast att man tar kort i stället för att någon ska komma på något själv. Det var skitroligt och vi fick många skratt. Taxin kom vid halv elva och då bar det av in till stan. Väl framme vid Seven så var det ingen kö så det var bara för oss att planka rakt in. Inte nog med det så var det gratis inträde fram till klckan 23.00 så vi betalade endast 20 kronor var. Hur najs var inte det lixom? Me like =)
Inne på dansgolvet var det dags för Sara J att utföra sitt uppdrag som hon hade fått tidigare på spelet. (Det stog nämligen att det skulle utföras på krogen). Hon lade sig ner på golvet och började breaka! Fy fan vad det såg roligt ut! Har nog aldrig garvat så mycket i hela mitt liv. Det roligaste var att det endast var vi fem på dansgolvet med. Killarna som satt i soffan bredvid råglodde på oss och trodde säkert att vi var dumma i huvudet. Jag klandrar dem inte, jag hade med börjat undra om personen gått på någonting om den hade lagt sig ner på ett tomt dansgolv och börjat köra breakdance till soulmusik. Senare var det dags för Annas uppdrag som gick ut på att hon skulle spela luft-synt genom en hel låt. Efter Anna så var det även dags för mig att utföra mitt uppdrag (jag kom inte undan den här gången heller). Jag skulle gå fram till en person som de andra valde ut och säga följande: Jag ska vara med i den nya dokusåpan, kan du bjuda mig på en drink? Killen i fråga ville inte bjuda mig på en drink så jag fick köpa den själv, SNÅLJÅP!
Senare gick vi in i VIP-rummet som Saras pojkvän hade ordnat åt oss + en champagneflaska som vi alla delade på. Inte varje dag man sitter i ett VIP-rum och dricker champagne. Helt plötsligt blev man en av de personerna som man själv snackar om när man är ute och tycker är patetiska som flashar med sina pengar =P Den var inte så god, men vad fan, den var ju gratis så why not?
Jag lyckades ramla två gånger under gårdagen samt få en smäll på käften. Det senare var inte så farligt som det låter men det gjorde dess värre ont som fan! Jag fick Erikas armbåge på näsbenet. AJ! Jag lyckades ramla nerför trappan inne på Seven så skorna flög av. Killarna som stog nere på trappavsatsen blev nog ganska chockade när jag kom nerfarande på ändan och skorna flygande omkring mig. Kan tala om att det gjorde JÄVLIGT ont i skinkan och att den blev blå =( Helt sjukt, börjar bli som Louise, katastrof! Trillar hela tiden fan! Haha =) Andra gången jag ramlade var mitt på Stortorget när vi skulle gå till våran skjuts hem. Det var glashalt på backen och jag hade ett par lågskor med en het plan sula. Ni kan ju själva räkna ut, Bambi på hal is ungefär =P Denna ramling (eller vad det heter) gjorde tack och lov inte så ont, men jag blev blöt. (Varning för hon som är klumpig.)
Gick upp vid tiotiden i morse för att vi skulle på bio ch se Boog och Elliott kl. 12. Det var vi fem och alla småbarn i salongen eftersom det var en tecknad film =) Skitmysigt. Precis en sån film man kan se dagen efter en hård kväll. Dess värre mår man ju som man förjänar idag och är säkert inget vidare sällskap då man fått för lite sömn. Blir en hel eftermiddag framför tv:n. Hoppas bara att det går någon bra film.
Aja, det var en asrolig kväll igår som jag sent kommer att glömma. Detta måste göras om innan vi skiljs åt inför praktiken =)


Väl inne på Seven var det mycket trevligt

elin o sara        dana



Två av oss var väldigt trötta dock..
erikame

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHA, fan vad ball. Du ramlar ju ALLTID!! Har du ju gjort ändå sen du var liten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback