Seven igen

Jag mötte Erika i stan för att vi skulle till Systemet. Vi blir klara i ett nafs och beger oss sedan hem till henne där jag skulle göra mig i ordning. Eftersom att det var hyfsat bra väder så bestämde vi oss för att gå ut till Frösön. Sagt och gjort. Vi går på strandvägen och jag känner mig alldeles utblåst i huvudet eftersom att det blåste halvstorm (som vanligt). Jag (smart som jag var) hade på mig ett par mockaboots eftersom jag inte orkade släpa med mig ett par skor extra. Väldigt smart att gå på lera med dom.. Verkligen! Det vrsta kommer nu: vi gick i mitten av vägen och det var asblött så jag gick ut till väntser istället för att slippa bli blöt, jo visst. I stället sjunker jag ner en halv decimter i gyttja!! Inte bara en gång, utan FYRA!!!! Asså herregud. Trodde Erika skulle dö av skratt asså. Här försöker man vara smart och så blir det bara bajs av alltihop. Haha! Vi hade kommit ungefär halvvägs när detta hände, vilket innebar att javar tvungen att gå med leriga skor, blöta och kalla fötter i 1½ km YEY!! Verkligen min lyckodag, NOT!
Väl framme stoppar vi in sakerna i torkskåpet i tvättstugan så att det hinner bli torrt innan utgången senare. Strax efter det börjar Erika och Elin locka mitt hår som jag fått lån av Sara 13. Det tog sin lilla tid och nör det väl var klart såg jag ut som en gammal kärrning som suttit för länge med sina papiljotter. Asså allvarligt talat! Jag kunde int gå ut med håret så där. Elin berömde det och sa att det såg "jättebra" ut, men nej. Var tvungen att sätta upp det i en tofs för att det skulle se någorlunda okej ut.
Gick sedan till Christian eftersom jag lovat att laga mat med honom. Vi gjorde fläskfilé och egn klyftpotatis. Så gott =) Efter det började folket komma dit. Sara, Andreas, Elin och Erika droppade in innan det bar av in till tan på förfest hemma hos Emma. Eftersom Sara inte hade druckit något så körd hon in alla oss i deras lilla Peugeot. Ska tilläggas att det tillkom en till sen: Johan. Så jag erböd mig att ligg i bagageluckan. Skulle ajg ju aldrig ha gjort. Jag hade en kant som skar in i nacken och jag låg som ett jävla mongo med mina långa ben. Men men, vi kom fram iaf efter mycket om och men. När vi väl kom dit började kvällen med att vi spelade Danas "Våghals" spel. Det ballade ur efter ett tag då alla tjatade på Emma om att sätta igång Singstar =) Sen började det. Herregud. Man tror ju att man låter sååååå bra, men Gud asså. Det är ju sjukt vad man låter. Hahaha! Vi fick oss mycket skratt den där kvällen.
Vid 23-tiden gick vi till Seven och fick gå före i kön då Aje lagt till oss på gästlistan, me like =) Gratis entré idag igen innan 23.30 så det var ju som gjutet!
När vi väl kommer in beställer Aje in ett helrör Bacardi Melon som jag, Sara, Emma och Aje delade på. DEt skulle jag ju aldrig ha gjort. Shit, den slog till direkt i skallen.
Det var en kväll full av dans och skratt. Mestadels var det nog mest skratt åt mig eftersom jag trillade i stort sett HELA tiden. De första jag gjorde inne på Seven var att slå en vurpa framför en kille så jag slog i armen ganska rejält. Sedan slog jag i ögat i ett bord på något konstigt vänster. VEt i fan vad jag höll på med, me ögat är svullet och ömmar ganska bra idag så det måste ha varit en rejäl smäll. Erika berättade att jag hade blivt hel apatisk efter det oh inte svarat så de var tvungna att ta med mig ut och ta luft.. Oops! Men men, så kan det gå. Inget ovamligt att jag trillar, har jag gjort hela ivet och lär säkert göra resten av livet med, tyvärr. Det är bara att vänja sig. 

    128476-27     128476-26






    


 


 

128476-24  128476-25

128476-28  128476-23
 

      

Kommentarer
Postat av: krisz

skit ball kväll. nu har vi varit ute tillsammans haha.. kunde lagt ut nån bättre bild på mig ;) puss

2006-11-19 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback