Sentimental-Sara

Satt och kollade igenom gamla bilder nu, och blev lite lagom sentimental. Sen ska jag ju säga det med att låtarna jag lyssnar på just nu inte gör det bättre direkt, jag menar "Hero" med Enrique Iglesias. Hmm.. Men iaf.. Det jag skulle komma fram till var att jag saknar alla så himla mycket just nu! Alla våra fester och alla förfester innan utgångarna. DAMN! Det är inte många festlåtar som vi INTE har minnen till. Sen ska man ju tillägga att när Louise är i farten så blir det ju inte direkt en "normal" utveckling av förfesterna. Hon är en klass för sig, men vi älskar henne ändå. Kommer du ihåg bussen hem från Malin då vi blev av med väskorna (eller rättare sagt, JAG)? Vad skulle vi göra utan våran Loo? Du är helt underbar som person och jag älskar dig för den du är. Ändra dig inte för du är helt totally underbar!  Likaså Lina. Jag menar: Festfixaren #1! Alltid ngt på gång när man är hemma samtidigt. Hon har sina crazy things hon med och det är vi glada över. Dock inte så ofta man har behövt ta hand om dig, men du är fan söt när du är dragen. Man vet att man alltid kan lita på dig, och att du alltid ställer upp för en. Du är som en syster för mig, men det vet du ju redan =) Sedan har vi ju Mia! Var ska man börja? Finns en hel del där med. Glömmer aldrig i Bulgarien när du irrade omkring bland hotell för att hitta hem efter din upplevelse på stranden. Tullan! Inte lätt att vara dragen inte =) Du och jag pratas vid i stort sett varje dag vilket jag är tacksam för. Saknar dig något oerhört. Vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Fick en video av Lina igår, en massa foto från våran Bulgarien tripp förra sommaren som var ihopsatta till "Sommartider". DAMN! Det är fan sjukt hur en sån grej kan få en att börja gråta. Vi hade en helt underbar tid tillsammans där nere (trots vädret) och minnena är oändliga! Kan inte ens med ord beskriva vad ni betyder för mig! Har så många minnen med er och jag saknar alla våra tider ihop de senaste 10 åren. Jag hoppas att vi kan få göra om allt detta tillsammans någon gång snart. Ni kommer förvisso till mig om två veckor, men svårt att återuppleva 10 år på 3 dagar =/ Men vi får göra vårt bästa helt enkelt.
Love you guys! Always and forever!!!


mia
My darling!  
   
alla tre
Tre av oss på juldagen

bulle
Bulgarien, första året

misan
Men Mia då! Inte lätt

me and linus
"Love is in the air..."

me and linan
Me and my honey

linan och loooen
Sötnosar

linus
Gullefjun 
     
lina och loo
The sunshine girls



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback