Ka ching!!!

Imorgon kommer Sandra!! Har städat hela dagen i princip. Dammsugat, dammat och torkat golv så nu luktar det gott här hemma. Var ju katastrof innan om man säger så, hade fan inte städat sen mamma var här =/ Okej, det ville ni kanske inte veta men nu gör ni det: Sara kan faktiskt ha ett smutsigt hem =)
Läste ut min bok innan också så nu är det bara sammanfattningen kvar. Tänkte att jag skulle börja med den strax då jag ändå inte har något annat för mig. Måste fan komma igång med det nu för i helgen lär det ju inte bli någonting gjort. Ska på stan imorgon efter att jag hämtat Sandra vid tåget. Ska bli så mysigt =) Nu när man fått pengar och allt. Fick lönespecifikationen från Mark Twain innan: 2557 =)=) Me like!!! Det var ju förvisso en semesterersättning på 313 men det var ju huuuuur bra som helst, synd bara att man inte fick jobba mer =( Hade verkligen behövt de extra stålarna som det gav, men men.. Nu ska man sitta och sälja via telefon (igen) i stället så pengarna kommer förhoppningsvis iaf =) Men den här månaden blir jag stabil i kassan, det är iaf något.
Ska leta julklapp till syrran imorgon =/ Lätt då.. Har verkligen INGEN aning om vad jag ska köpa.. Får väl bli en massa småplock som alltid =) Har någon ett förslag så är det varmt välkommet, behöver all hjälp jag kan få då hon inte vet vad hon vill ha =/
Sexparty på lördag då =) Ska bli riktigt roligt. Typ hela klassen kommer dit, eller aa nästan. De vi umgås med iaf =) Blir antagligen utgång senare, beror lite på vad alla andra ska göra och om Sandra vill ut. Men det kan ju vara trevligt för en gång skull (eeeeh).

Dagens låt: Pink - Get this party started

Kommentarer
Postat av: krisz

du kan ju hitta nåt till syrran på sexpartyt ;)

jag kan hjälpa dig att välja nåt

2006-11-23 @ 21:34:48
Postat av: sandra

Hahahahaa hörru ge hennew inte massa knas-idéer :)

Postat av: krisz

hahah ska försöka, men jag lovar dig ifall hon lyssnar på mig så får du en julklapp som kan göra dig glad, avslappnad osv.. ;) :P

2006-11-25 @ 15:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback