Inte bättre..

Har spenderat hela dagen hos E eftrsom jag kollade på "Saving private Ryan" med C igår kväll. Hur trevligt som helst. Käkade kantarellmackor efteråt, hade ju lovat honom det. Vad gör man inte för en vän? Haha!
Kom knappt ur sängen i morse (eller aa, madrassen ska jag väl säga) pga av min rygg. Ringde sjukvårdsrådgivningen som sa att jag skulle ta 2 stycken 500 mg alvedon var 6:e timme och 1 st 400 mg Ipren var 8:e timme. Med andra ord: de vill att jag ska bli pillernarkoman. Nej tack. Visst, en tablett då och då lindrar smärtan och kan sitta fint, men herregud, det finns en gräns. De sa även att jag skulle lägga på is på ryggen då det är smärtstillande (don't know how) så just nu sitter jag med laxfiléer på ryggen, fastbundna med en halsduk. Tur att ingen ser mig nu för då hade de väl trott att jag var sjuk i huvudet. I can't blame them.. Ringde även en kiropraktor här i stan och bokade tid. Ska dit på fredag klockan 11.20. Hade egentligen velat komma dit i morgon eftersom jag knappt kan röra mig ibland, men han hade inget. 400 spänn kostar det! Sjuka priser de tar! Herre min gud. Det är fan inte klokt. Aja, måste fan bli av med skiten illa kvickt så vad gör man inte.
Hade Ellen idag igen. Gud vad tjejerna är gulliga! Idag handlade det om självförtroende och vi hade en massa övningar där man skulle ge komplimanger till varandra samt säga en massa bra saker om sig själv. Detta ämne tyckte jag personligen är ganska jobbigt då jag inte kan påstå att jag har världens bästa självförtroende (kanske inte syns på utsidan, men believe me, så är det), men man fick ju försöka. Det var en kommentar jag fick som berörde mig skitmycket. Det var på slutet när vi hade frågelådan. Vi hade fått en fråga om vad man ska göra för att få bätrre självförtroende. Jag sa då att man kan titta sig själv i spegeln varje morgon och säga tre positiva saker om sig själv. Eller typ skriva ner en lista på bra saker med sig själv. Jag sa även att jag själv hade provat det (vilket jag har) och att det hade fungerat bra. Då säger en av tjejerna: "Men det behöver ju inte du, du som är så snygg!" NAAW! Hur gulligt var inte det på en skala 1-10? 100!! Jag blev helt varm inombords. Kanske låter sjukt, men fan vad jag blev glad av en sådan kommentar.  Så nu sitter jag här med fisken fastbunden på ryggen och myser över att det finns en del på denna jord som tycker att jag är snygg =) Haha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är ju FINAST!!! Iallafall i mina ögon!! :D Ha det mysigt nu i helgen med mamms!

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback