Hyperaktiv eller hyperslö?

Har inget att göra, så jag skriver här igen då. Hela dagen har varit helt slö. Vaknade klockan 10 första gången, kände mig hyfsat pigg så jag satte på tv:n och slötittade en liten stund på "8 simple rules". Upptäckte ganska snabbt att jag inte orkade hålla ögonen öppna så jag halvsov fram till halv 12 med tv:n på. Såg Skandinaviska topmodel hela förmiddagen, vilket innebar både frukost och middag i sängen. Bytte bilder från gårdagen med Sara och Elin och duschade då jag insåg att jag var bland de mest ofräshaste människorna som går på denna jord. UNDERBART! Det var väl det mest kreativa jag har gjort under dagen. Satt dock och tittade på barnprogram innan, Anki och Pytte. GUD vad jag älskar det programmet! Skrattar som fan hela tiden för att den där ankan är bara såååååååååå söt! Herregud. Kollade på Sjunde himlen (favorit) och hamnade sedan här, där jag nu har suttit i ungefär 2 timmar och lyssnat på dagens låt. Jag vet, jag har inget liv, men vad kan man begära när jag är dagen efter? Inte direkt så att jag ställer mig och dammsugar när huvudet är stort som ett bowlingklot. No way! Nej, ska väl snart ta och hoppa  säng antar jag. Det är ju en skoldag i morgon trots allt.

Dagens låt: Vraket - Lisa Ekdahl (precis så jag känner mig just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback