Helgen = mys

Mamma och Derrek kommer ikväll. Kände mig ganska stressad i skolan eftersom jag skulle handla, städa och bädda. Nu har jag handlar och städat, i alla fall halvklart, och klockan är bara halv fem. Dom kommer vid åtta.. Måste förvisso ner till Statoil innan jag kan börja laga mat eftersom jag lyckades glömma både lök och krossad tomat. DRYGT! Inte så vidare långt, men hur onödigt känns det inte när man precis var och handlade liksom. Snacka om senil. Vet inte hur jag ska göra, om jag ska bädda innan de kommer eller om jag ska ta det när de är här. Det blir ju sjukt trångt då med sängarna, men det kan vara ganska skönt att ha det gjort (dagens i-lands problem haha).
I morgon ska vi gå på stan. Ska ju till den där kiropraktorn i morgon och är måttligt nervös för hur ont det kommer att göra. Får se om vi tar och käkar på stan i morgon kväll eller om vi tar det på lördag. Ska ju bli världens oväder här på lördag tydligen så det kanske inte är så roande att gå ut då, men vad ska vi då göra? Sitta här hemma? Då lär vi fan få krupp i den här mini-lägenheten. Haha!
ÅH! Ska bli så mysigt att få krama om min mamma! Det var 2½ månad sen jag träffade henne. Sjukt fan!
På söndag blir det Bingolotto. Elin och jag bestämde det igår. Haha! Pensionär-varning, men det är fan roligt. Haha! Man får ju hoppas på vinst nu. Tredje gången gillt =)
Nej, här blir inga barn gjorde, måste återgå till mina ärenden. Hörs efter helgen kära blogg.

Kommentarer
Postat av: krisz

tredje gången gilt?? förra gången då? :@ puss

2006-11-09 @ 18:00:36
Postat av: Sandra

Håller med föregående, du vinner ju alltidpå de mest konstiga sakerna ha ha!! Hoppas ni får en kanonhelg!
Intervjun idag gick bratyckte jag. De har flera fram till den 14:e så först efter där får jag veta omjag gått vidare till stresstesterna. Jag HOOOOOPPAAAAAAAAAAAS!!!! Verkarskitkul!Mkt välnåt jag hade kunnat tänka mig, hoppas bara de fick ett bra intryck. Är ju trots allt 300 som sökt! Inteså många på intervju antar jag men ändå.. Skit! Hatar sånt här!
har gått bredvid Sofie idag som kanslist, blir helt stressad, hon gör allt i 120 fan. Men det ska nog gå bra. Hälsa mammsen!
PUSS!!Love you

Postat av: Sandra

Hej tuttan!
Hoppas ni har det mysigt i helgen. Jag hade Sandra och hennes hund Ludde här igår. Prins tyckte inte det var så himla kul hahaha.. men han vågade sig frame fter ett tag. Då trodde han väl att Ludde hade gått. Så han försvann oerhört fort när han fick syn på honom hahaha..
Vad har ni hittat på??

PUSS!

2006-11-11 @ 10:43:57
URL: http://lassewslav.blogg.se
Postat av: Sandra

Du är fantastisk!!

2006-11-11 @ 21:24:08
URL: http://lassewslav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback