Gårdagen = kanon!

Igår var det äntligen dags för sexpartyt =) Det var hur kul som helst. Kom till Erika vid tjugo över fem. Hon tjejen som skulle demonstrera för oss kom vid halv 6. Det började med en mjukstart, glidmedel och massageoljor, senare kom hon ner till knipkulor och vibratorerna. Shit, inte fan visste jag att det fanns så mycket olika saker. Haha! Det var riktigt kul under tiden. Tog dock slut ganska fort måste jag säga. Hon hade en tävling mellan de som hade gjort de största beställningarna (över 500) och det stog mellan mig, Sara 13 och Christian. Tur som man ha i spel så vann jag =) Vet dock inte vad det var för pris. det kommer med allt annat. Snacka om nyfiken. Sedan var det dags för utgång, Seven igen.. Börjar snart bli stammis där ju för fan haha.
Det var jag, Sandra, Erika, Gustaf, Christian, Elin och Sara som var ute. Skitkul! Det var knappt något folk där inne när vi kom, men det började fyllas på så smått och efter ett tag var det smockat. Jag och Christian fick för oss att ta en shot. Damn. Den var inte god kan jag meddela =/ Hade lika gärna kunnat vara utan den. Det som var mest skönt med gårdagen var att Sara inte var full, det var precis lagom =) ÄNTLIGEN! Jag lyckades haha! Nej, men de två senaste gångerna har det varit katastrof. Helt sjukt.
Det var riktigt bra musik igår. En massa gamla låtar samt en hel del 90-tals musik. Me like =) Snacka om att man blev nostalgisk. Helt sjuk vilka minnen man har till såna låtar =)
Vid etttiden började det dock bli ganska segt, men vi hann inte gå till bussen då så det var bara att stanna ett tag till. Vi stack ifrån Seven vid tjugo i två pga att vi skulle köpa en dricka på McDonalds. När vi kommer dit ställde vi oss i den kön som det var minst folk i, men som tog längst tid. Hur lyckas man? Varenda gång är det så. Helt jävla otroligt. Det var fyra pers framför oss och det tog sammanlagt 20 minuter för dem att beställa vad de ville ha. Herregud! Inte nog med att de var sega, de var bönder också! Den ena av dem hade fan ta mig träskor på sig. Träskor! I Malmö hade man inte ens kommit in på uteställena med såna skor. Katastrof! Är det konstigt att man har fördomar mot norrlänningar? De blev ju besannade igår om man säger så. Haha! Efter mycket om och men och tjafs med bönderna framför oss så fick jag till slut min dricka som jag hade väntat på i nästan en halvtimme, höll på att törsta ihjäl ju för fan. Vätskebrist typ.
När Sandra och jag väl kom hem så var det sängen som kallade på oss. Hon ringde sin pojkvän och jag slocknade direkt. Riktigt skönt att gå och lägga sig utan att vara full, och framför allt: vakna utan att vara bakis. Me like =)


128476-36     128476-33     128476-37     128476-38

Kommentarer
Postat av: krisz

återigen har du lagt ut en bild som e helttt kass. det fanns 2 likadana bilder, varför tog du den där jag ser ut som en *** :P

2006-11-26 @ 23:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback