Fredag = Fri dag

Sov länge idag. har inte varit direkt utvilad den här veckan. Sjukt trött varenda morgon. Så nu när vi är lediga tog jag mig friheten att sova till halv 12 =) Hur skönt som helst. Ställde klockan faktiskt eftersom jag hade en tid att passa men eftersom Sandras tåg var försenat så behövdes inte det.
Nu sitter jag och väntar. Tåget var 1½ timme försenat sist vi pratades vid. Ovanligt!! Det är sällan tågen hit upp är i rätt tid, alltid minst 10 minuter försenat. Typiskt. Jaja, inget att göra åt saken. Ska strax knata ner mot stationen då jag (äntligen) ska in om Träningshuset och prata med dem om mitt nuvarande kort på AC (Malmö) som Lina sa gällde här upe också. Synd bara att man aldrig är på det hållet, men gäller det här uppe med så då jävlar gäller det att träna skiten ur en. Inte sitta här och lata sig inte, nej nej.
I morgon är det sexparty ute på Frösön som gäller. Får se om vi åker ut innan ifall Christian skulle bli klippt, har inte snackat så mycket om det. Men det ska bli kul i alla fall. Antagligen blir det väl utgång sen då, beror på vad Sandra vill, men jag gissar på det i alla fall. Är mentalt förberedd på det så jag inte bli besviken haha!
Nej, om man skulle ta och bege sig neråt då, tänkte faktiskt gå ner eftersom det är hyfsat bra väder ute =) Frisk luft och en möjlighet att rensa tankarna lite också. So long then...

Dagens låt: Michael feat. Snaiper - Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback