Finally Friday

Hade tentan idag kl. 8 i morse. Kom dit och skulle sätta mig i salen då jag märker att jag glömt mitt ID-kort samt Mecenatkortet (båda dessa kort är ett MÅSTE när man skriver tenta). Tack och lov så hade jag ju 1 minut hem så jag kutade som en idiot hem och hämtade korten och sedan tillbaka igen. Tentan i sig var ganska enkel, det var en del frågor jag var osäker på och som jag inte kommer att få någon poäng på ifall de är fel, men över det stora hela så gick det bra. Det var en del frågor jag kände igen från de gamla tentorna så det var ju skitbra att jag hade gjort dom. TACK CHRISTIAN!
Efter tentan bar det av hit och det blev en liten fikastund här med en himla massa tentasnack. Efter det gick jag, Elin, Erika, Sara, Anna och Dana in till stan för att kolla om vi kunde hitta något till morgondagens utgång. Jag hittade ingenting inför i morgon, men jag hittade en tröja och ett linne som jag kan ha till vardags. Me like =)
Nu sitter jag här och har beslutsångest ifall jag ska åka ut till Frösön och titta på Idol eller inte. I så fall måste jag åka om ca. 2 timmar så jag har ju tid kvar att bestämma mig. Tror fan att det bir så. Klockan är så lite att hela kvällen kommer att dryga sig om jag inte gör någonting. Dessutom får jag ju faktiskt sällskap med Dana med, till stan i alla fall. Det som talar emot är att jag är så himla trött, men det ordnar sig nog så fort man kommer utanför dörren och hem till de galna personerna där ute =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback