Bakdag

Var sjukt trött i morse när klockan ringde. Kände inte alls för att gå till skolan, IGEN! Har precis avslutat en kurs och det känns som att man aldrig kan vara ledig. Men det visade sig att den nya kursen verkar helt okej. Eller så var det bara för att vår föreläsare vi hade idag var SJUKT bra. Han förklarade allting så man förstod och han hade verkligen kontakt med oss åskådare. Det var (tack och lov) en kort dag. Jag behövde detta eftersom jag fortfarande hade vissa men kvar efter gårdagens baksmälla som inte var av dess like. Hade asont i magen hela förmiddagen men detta släppte så fort jag kom hem. Har varit töväder hela helgen så snön börjar smälta bort nu och det är blankis på vägarna + att det är blött. Så jag var aningen irriterad när jag kom hem eftersom jag var blöt om fötterna samt att jag hade varit nära att sätta mig på backen ett ex antal gånger på hemvägen. (Kunde ha blivit en repris från helgen där, Haha!)
Väl hemma bestämmer jag mig för att ta ut min ilska på bakning. Hade tänkt att baka på onsdag/torsdag egentligen, men jag hade ändå inget bätrre för mig så det fick bli tekakor. Jättegoda om jag få säga det själv =) Ska ge bort lite i morgon eftersom jag har världens minsta frys så den e typ proppfull nu efter 2 påsar bröd =/ Så nu blir det te och mackor framför Prison Break =) Me like!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback