Varm, mjuk, inger trygghet

Var i skolan idag, föreläsning om lagar och paragrafer i 2 timmar. Kanske inte låter så väldans roligt, men det är intressant. Jag visade dock inte detta på föreläsningen då jag somnade, men det handlade mer om brist på sömn än vad det handlade om att det var tråkigt. Jag hade faktiskt en anledning till att vara trött. Hade föreläsning i 3 timmar igår, direkt efter den var det avslutning med projektledarna på Rädda Barnen och efter det (vid 21-tiden) gick jag och Emma till kåren en stund på soppkvällen. Så ja, jag var ganska trött i morse när telefonen ringde klockan 8..
Var jättemysigt på avslutningen igår. De bjöd på kina-mat och fika. Man var ju helt utsvulten så det satt fint. Vi fick alla ett litet brev med något personligt skrivet om var och en av oss. På mitt kort stod det: Varm, mjuk och inger trygghet. Det var ju hur gulligt som helst. Blev alldeles varm i kroppen när jag läste det.
Ska på julfest med Tradimus ikväll kl. 20. Har fortfarande inte bestämt mig vad det blir för outfit, men något ska jag väl hitta. Får se hur länge jag stannar, beror på hur kul det är, men ekonomin är ju den som tär mest mig just nu. Inte den bästa FAST att jag lånade av mamma.. Vad gör jag med pengarna egentligen??

Dagens skratt:


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHHAHAHA vilket jävla GARV!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback