Väntar och väntar

Denna eviga väntan.. Har suttit här nu hela eftermiddagen och kvällen och än är det inte dags att bege sig, fortfarande 2 timmar to go. Eftersom jag inte har något att göra nu så lär jag väl sitta här i två timmar till nu och lata mig. Lägger jag mig i sängen så somnar jag.
Som jag har längtat efter denna dag så måtte vi fan få roligt. Jag och Alexandra lär väl iaf rocka loss på stället, det är en sak som är säker. Den stackaren har ju maginfluensa och allt och ÄNDÅ åker 30 mil för att fira nyår. Starkt jobbat bruden! Det är så det ska vara!
Ska bli väldigt intressant och se när jag kommer med all min packning. En väska, en handväska samt en papperspåse med högtalare. En aning drygt om jag får säga det själv, men vad gör man inte för en lyckad fest? Uppenbarligen så släpar man högtalare 100 mil på tåg och buss.. Call me weird if you want.
Nej, ska kolla igenom packningen en extra gång nu innan The Rock.
So long suckers...

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gott nytt år darling! HOppas ni får kul!! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback