Tuesday afternoon

Fick sålt två dubbla idag, vilket innebär att det blir en provision för 4 för min del =) YEY! Kan behövas nu när man knappt har några pengar kvar, synd bara att de här pengarna kommer i januari =/ Hade behövt dem den är månaden. Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge heter det ju. Sen om det stämmer, det är en annan sak.
Känner mig lite kass idag, fryser som ett djur och huvudet bara dunkar. Inte har man några tabletter kvar heller, dom tog slut i lördags. Drygt! Jag har inte råd att köpa nya heller, haha snacka om fattiglapp.
Sitter och lyssnar på "I'm all out of love", säkert 100:de gången jag playar den nu. Men den är ju SÅ bra. Tack ska du ha! Den behövdes nu i mörkret =) *Du vet vem du är*
Ska till Lasell imorgon och dricka glögg. Är ju trots allt Lucia. Måste ju få in julkänslan på något vis, eftersom det inte blir något luciatåg för min del i år =( Mamma ska ju till kyrkan hemma imorgon, tradition att vi ALLTID gått dit. Det är så himla vackert med alla ljus som är tända och den fina sången. ÅH! Aja, det komer ju fler jular. Föhoppningsvis kommer man hem vid den här tidpunkten nästa år. Man kan ju alltid hoppas iaf =)

Dagens låt: Jagged Edge - I'm all out o love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback