Nalkande nyår

Då nalkas nyårsafton och det firande som man planerat ett tag tillbaka.
Gick en runda på stan innan för att desperat hitta något att klä på sig i morgon. Orkade inte gå in och fightas med folk på rean så jag köpte endast ett guldigt "skärp" som jag ska ha till ett svart linne och en svart kjol. Har kjolen hemma i Malmö dock, men Alexandra skulle köra inom och hämta den i morgon innan de sticker. Thank God! Har haft ångest ett tag nu pga att jag inte har något som jag vill ha på nyår. Får hoppas att det blir bra med detta då. Kommer ju inte ihåg hur kjolen ser ut eller hur den sitter så jag ber till Gud att det blir bra. Annars vet jag inte vad jag gör..
Nu gäller det att hålla sig vaken till kl. 00.30 ikväll. Tåget går då och jag gick upp tidigt då jag sitter hela vägen och inte kommer somna om jag inte är riktigt, riktigt trött. Får se hur det går med den saken. Så länge jag inte lägger mig på sängen så ska jag nog hålla mig vaken. Med min vanliga otur lär jag väl hamna i en vagn med en massa småbarn som inte kan knipa igen eller somna för att de är alldeles för uppspelta.
Helt sjukt vad mycket packning man har! Trodde att en väska + en handväska skulle räcka, men inte! Kom ju precis på att jag måste ha med högtalarna till datorn med så helt plötsligt måste jag ha en papperspåse med. DRYGT! Har glömt vad Lina sa om kudde, täcke och sånt shit. Får ju verkligen inte plats med det som det ser ut nu. Tar jag den lite större väskan så är den för stor. Dagens i-lands problem typ.. Inte lätt att leva i denna värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback