Motivationen är slut..

Ställde klockan på 8 i morse, men inte kom man upp heller. Låg kvar i sängen och kollade på TV till 1. Så drygt! Hade egentligen behövt att gå upp vid den tiden då jag känner att jag inte kan ett skit till tentan i morgon.. Har inte haft någon motivation till att plugga idag heller.. Kan tyvärr inte skylla på någon eller något. Men alla känner likadant, typ ingen som har pluggat något vidare mycket. Det kan kanske bero på att det är världens tråkigaste kurs som vi sysslar med just nu, I don't know. Vi får se hur det går, men det ser inte så lovande ut. Jag hoppas verkligen på ett G men som sagt, vi får la se.
Ska fika efteråt med klassen. Lär nog bli en hel del tenta-snack om jag känner dem rätt. Måste lämna in stövlarna på klackning också.. DRYGT! Och jag som är stans största fattiglapp just nu. Hur ska detta gå? Det är ju bara den 7:e idag.. HJÄLP!
Har tjatat ut dagens låt i högtalarna med för att försöka få något lugn i mig nu när det mesta suger. Ganska uppiggande just när man lyssnar på den, men dessvärre försvinner det så fort ma stänger av =( Men det skadar ju inte att testa.
Har planerat utgång på lördag eftersom vi måste fira att tentan är över. Antlingen festar man för att den är över och man slipper tänka på den mer, eller så festar man för att det gick skit. I vilket fall som helst så blir det tentafest =) Tror att det blir förfest på campingen, dock inte hos mig. Sedan blir det väl Seven (IGEN) om jag inte gissar helt fel. Ska jobba på söndag kl. 12 så det gäller för mig att ta det lugnt och inte komma bakis till jobbet.
Julfest nästa helg med Tradimus på Marité. Kan nog bli ganska skoj. 20 spänn för julbord, en dricka och underhållning. PERFEKT! Nästan gratis ju. Me like =) Måste dock hitta en outfit som kan vara passande. Får ta och rota runt i garderoben och se vad jag hittar. Kanske finns något längst in, är ju aldrig där och rotar =P

Dagens låt: Mika - Relax, Take it easy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback