Jobbar..

Chefen kom på någon slags "tävling"uidag för att vi skulle bli mer motiverade att sälja, men vi vet inte vad den innebär. Smart.. Haha! Skrattretande.
Helgen blev som den var tänkt. I fredags skulle jag egentligen på julfesten på jobbet, men jag kom endast till Christian. Vi kom underfund med där att vi var alldeles för trötta för att ta oss någonstanms och allra minst sitta och dricka på Marité med skumt folk från Tradimus.
Halva lördagen tillbringade jag i sängen framfötr tv:n innan jag bestämde mig för att ta mig hem till Erika och vara lite social. Åkte in till stan sen och gick på Norrsken. Inte världens bästa talangjakt kanske, men det var trevligt iaf. det gjorde att man fick lite flash-backs från min egen tid som talangtävlings-deltagare. Vi hade fan vunnit om vi ghade ställt upp med antingen Spice Girls eller dansen till Brittan (asg), sen kan ni ju tänka er hur det var där bland alla vilsna fjortisar som ännu inte hittat sin identitet här uppe i Norrland. Kan ju inte säga att jag klandrar dem direkt..
Gårdagen bestod i att ligga i sängen (IGEN) och kolla på Beauty and the Geek hela dagen. Tyvärr missade jag vem som vann då jag zappade över till Shrek på 5:an. Missade dock den med (halva ungefär) då jag kom på att Loser är en bättre söndagsfilm. Annars låg jag mest och tyckte synd om mig själv för att jag inte ska hem över jul. Kommer självklart att bli mysigt nu med med syrran som kommer, men det är annorlunda mot vad det brukar vara. Men vi får iaf en vit jul, det är mer än vad de flesta i landet kan säga just nu.

Kom till en äldre dam precis när jag ringde. Hon var bara såå söt att jag måste återupprepa samtalet:
Jag: Hej jag heter Sara och ringer från Vattenfall. Jag söker Ingalisa..?
Hon: Ja, det är jag det.
Jag: Vad bra! Vi fick reda på av våra underleverantörer att de byggt ut en telefonstation i närheten av dig i Motala. Så jag kan nu erbjuda dig billigt bredband och telefoni.
Hon: Ja, men jag har ingen dator eller bredband.
Jag: Okej, men var har du den fasta telefonen då?
Hon: På Telia, men jag är inte intresserad av att byta sörru.
Jag: Nähä, får jag fråga varför?
Hon: Gamla tanter som jag bryr oss inte om såna saker..

HAHAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men hallå! Sara vi vann faktiskt med Spice girls.. Har du så dåligt minne :p

2006-12-19 @ 09:27:57
Postat av: Johan

Ja precis, har du så dåligt minne?

2006-12-19 @ 19:27:00
Postat av: Milla

Har ni också vunnit med Spice Girls? Det gjorde jag & mina tjekompisar också.. Vann 400 kr kvar och en påse full med godis ;D På Vellinge festivalen.

Postat av: Milla

Har ni också vunnit med Spice Girls? Det gjorde jag & mina tjekompisar också.. Vann 400 kr kvar och en påse full med godis ;D På Vellinge festivalen.

2006-12-23 @ 13:31:33
URL: http://Millia.blogg.se
Postat av: Milla

Har ni också vunnit med Spice Girls? Det gjorde jag & mina tjekompisar också.. Vann 400 kr kvar och en påse full med godis ;D På Vellinge festivalen.

2006-12-23 @ 13:31:53
URL: http://Millia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback