Fredag

Var och hämtade täcket innan på jobbet. Gick och handlade lite till middagen ikväll samt presenten till Mia (champagne och ett presentkort på systemet).
Mia ringde innan och var helt ivrig då hennes tåg ställts inoch hon var tvungen att ta buss till sthlm, vilket innebär att hon skulle missa tåget hit. Trodde att det hade löst sig till slut då hon hann med ett tåg till sthlm och då skulle hon vara framme halv tre. Jag hoppades på att tåget hit skulle vönta på henne, men NEJ! Stackaren måste boka om biljetten i sthlm och ta nästa tåg hit (16.15). Detta innebär då att hon är framme här vid 22-tiden ikväll. Lilla gumman! Hon som hatar att åka tåg med, eller fraför allt byta! Hon är så rädd att hon ska hamna på fel tåg och så blir det så här. Snuttan!
Har satt upp ljusstaken och mitt "stjärnfall" nu. Jättefint blev det =) Nu är det snart jul!!! Ska köpa julblommor med så jag kommer i rätt stämning. Kan inte bestämma mig om jag ska ha julgardiner eller ej.. Får se vad jag gör.  Kan ju vara ganska mysigt..
Imorron blir det partaj till 1000! FY FAN vad kul vi ska ha! Ska hem till Christian och förfesta ådå hans två polare har kommit nu med. Sjunga karaoke och dricka lite innan utgång, ME LIKE =) Det blir väl att vi flickor gör stan innan kvällen så det ska bli huuuuuuur mysigt som helst! Måste dock städa lite innan Louise kmmer nu kl. 16.00.
Hade behövt att plugga lite, men jag får se hur jag gör efter att maten slunkit ner.. Känner inte direkt för det nu om man säger så, men det kan ju vara bra då tentan är nästa fredag. HJÄLP!

Dagens sysselsättning: Julpynta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback