Dryg dag på jobbet

Var inte alls på humör att jobba idag. Sjukt trött, sliten och allmänt stressad inför tentan på fredag. Kan ju inte direkt säga att jag har pluggat mycket =/ Försöker få ner anteckningarna på datorn nu, kan kanske bli lättare att läsa på dem och samtidigt kolla i böckerna. Hoppas jag iaf...
Var som sagt inte alls på humör att ringa runt till en massa folk idag. Känner mig fortfarande osäker på erbjudandet och så fort de ställer frågor så blir jag helt nervös och bläddrar som en idiot i pappren. Fick en del återuppringningar som jag hoppas på längre fram. Var sjukt nära på en äldre man. Han hade Telia Bas på telefonen och tyckte att erbjudandet lät bra, men han ville inte byta för att det var så "jobbigt". Hade jag bara tjatat lite till honom så vet jag att han hade bytt. Men men, så går det när motivationen är helt slut. Kom fram till en man som var 49 år och bodde i Gävle. Han hade ingen dator eller bredband så jag försökte att pracka på honom telefoni. Men han snackade om en massa annat och han hade så bred dialekt (vet inte vad de har i Gävle) så jag fattade INGENTING! Satt mest och svarade "Ja", "Nej" och "Mmm". Han måste ju ha fattat att jag inte fattade någonting. Det sjuka var att han aldrig slutade snacka heller, utan vi (han) pratade på i 25 minuter (!) och jag skulle inte ens återkomma. Haha! Det skulle Jon ha sett det. Han hade inte blivit glad han. Men men, alla kan vi inte vara på topp jämt heller.
De håller på med en tväling nu den här veckan. Om vi säljer minst 177 avtal på hela veckan (måndag-torsdag) så bjuder Vattenfall på en helkväll bestående av god mat och dricka. Hoppas fan att vi tar det! Vi har ca 90 stycken kvar efter idag så det ser lovande ut. Hoppas att de sätter målen resterande delen av veckan med så ska det nog ordna upp sig. Jag håller tummarna iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback