ASG

Syrran åkte hem i morse, känns en aning tomt utan henne här faktiskt. Även om jag suttit på jobbet hela dagen och ringt runt till folk, så saknar man någon att prata med när man kommer hem.
Har haft en helt sjuk vecka nu när syrran var här. Tror aldrig att jag har garvat så mycket som jag gjorde den här veckan. Det var som syrran sa igår: "Man behöver inte göra några sit-ups." Nej, det är fan sant. Har haft kramp hela dagen i magen pga allt skrattande de här sista dagarna.

Syrran visslar "En bonde i vår by" i köket. Jag som ligger i sängen frågar:
"-Visslar du inåt eller utåt?"
Syrran vänder sig om och tittar helskumt på mig och säger frågande:
"- Utåt så klart! Inåt kan man ju inte vissla, då får man ju ingen luft."

Det roligaste med den här incidenten var hennes blick jag fick till gensvar. Helt sjukt. Det är dock strange hur jag ens kom på en sån fråga, om jag ska vara ärlig.
Nästa sak som vi har garvat mest åt är incidenten som inträffade när vi kom hem efter våran utekväll med mina glasögon (som jag tidigare skrivit om). Helt SJUKT roligt!
Sedan har vi ju det som hände igår. Syrran och jag sitter och käkar. Jag börjar fiffla med flaskorna som står under diskbänken och böjer mig ner från stolen (sittandes).

Syrran: "-Fan! Du visar hela randen."
Jag: "-Men glo inte då!"
Syrran: "Ameh! Lätt när det är det enda man ser."
Jag: "-Men sjysst..."


Ja, helgen kan lätt sammanfattas med en massa skratt och glädjetårar. Ett och annat "fitta" kom i varannan mening med, vilket gav oss ännu mer skratt. Det är tur att man kan skratta åt det kvinnliga könet.


Dagens låt: Nelly Furtado - All good things (come to an end)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det sjukaste var ju din garvattack när jag sa att man med VHS slapp att fitta med fjärkontrollen till dvd:n i en timme om man var tvungen att ta ut och blåsa på skivan hahaha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback