Aldrig nöjd

Jag var skitglad att komma hem efter tentan och bara slappa och ta det lugnt. Kommer hem och börjar dammsuga som ett freak då det såg ut som ett helvete här hemma. Efter det var det dags för toaletten att få sig en rengöring. Sen låg jag och tog det lugnt till Våra bästa år innan jag skull tvätta och kände att jag var astrött. Beger mig dock till tvättstugan med min tvättkorg som vögde ton. Kändes som att jag inte hade tvättat på en månad för fan. Jaha, och sen då? Händer det inte mer den här dagen? Ska detta vara allt man gör en dag som denna? Nämnde för de i klassen att jag skulle se Da Vinci koden ikväll och jag erbjöd folk att komma hit och titta (då jag lånat Christians dvd). Det visade sig att ingen ville komma då alla var skittrötta och helt sega. Efter ett tag säger dock Erika att hon kan komma hit och sova här till imorron. Ska ju ändå på förfest här ute så det var ju skitbra =) Visade sig bli en bra kväll after all. Kände inte riktigt för att sitta här hemma och tycka synd om mig själv, det är ju ändå fredag och vi har inget i skolan heller. Det dryga med detta var dock att man var tvungen att bege sig till Ica och handla inför kvällen =/ Skulle ju förvisso panta flaskor också, men ändå. Aningen drygt om jag får säga det själv.
Nu sitter man här då och väntar på finbesöket. Nej, ska jag vara riktigt ärlig så längtar jag tils jag får hem min jacka som jag beställde från La Redoute för typ 2 månader sen.. Erika skulle ta med den, hoppas VERKLIGEN att hon inte har glömt den. *Hoppas, hoppas, hoppas* Som jag har väntat på den orkar jag inte vänta flera dagar till.

Dagens sysselsättning: Skriva julkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback