A night to remember

Var helt seg hela dagen igår. Kollade på Sagan om ringen hela dagen med Erika fram tills dess att Elin, Sara och Erkan kom hit. De beställde pizza medan jag och Erika lagade mat till oss. Vi skulle egentligen ha dragit vidare till en förfest på väg mot stan, men av någon anledning så stannade vi kvar hemma hos mig. Mycket folk och några sittplatser, you do the math =/
Vid elvatiden bar det av till News. Vi mötte upp Dana som hade förfrusit sin fot, vilket gjorde att hon inte kom hem till mig. Där inne stannade vi bara en kortis och tog en varsin öl (studentpris i baren) innan vi stack vidare till Seven. Sista gången med gänget innebär ju att vi har en helkväll på Seven. Vi kom dit vid tolvtiden och gick vid två. Sara höll sig lugn även denna gång, vilket innebär att det inte blir några skandaler att skriva om (tyvärr). Alla var på strålande humör hela kvällen och vi hade skitroligt hela kvällen. en del roligare än andra =) Tyvärr så var det sista helgen man var ute med en del klasskamrater det här året, men vi ses ju igen efter jul. Kan vara skönt att ta det lugnt nu ett tag, har ju blivit 5 helger i rad nu, lite väl bra kanske..
Kom hem vid tretiden och upptäcker att hela lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Flaskor, burkar och skräp överallt. Då jag inte kunde få någon ro i kroppen när det såg ut som det gjorde så började jag att städa undan det mesta. Var dessvärre tvungen att dammsuga och torka golvet i morse =/ Man vaknade ju iaf, men fan vad drygt. Resten av dagen har jag spenderat i min supersköna säng och kollat på film. Började med Hitta Nemo och nu Harry Potter (på svenska dock). Funderar skarpt på att köra igång en annan film efter denna då det bara är skit hela kvällen på tv. Har dock sett alla mina egna filmer, men någon film måste det ju finnas att somna till. Måste ju vila upp mig inför mogondagens skoldag. DRYGT! Man hinner inte mer än att avsluta en kurs så börjar nästa direkt efter. Snacka om att det går i 130.. Då är det tur att man har så lyckade kvällar som gårdagen att kolla tillbaka på. Det är dom som är ljuspunkterna i det här studenthelvetet som man genomlider.

Dagens underhållning: Film

128476-44      128476-47

128476-45      128476-46

Kommentarer
Postat av: krisz

you me and dupree kanske...

2006-12-10 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback